2012. december 10., hétfő

Csokis-meggyes piskóta 2.



Hozzávalók:

Piskóta:
Fél cs. sütőpor.
5db tojás (szétválasztva, a fehérje pici sóval kemény habbá verve majd mehet a többi összetevőhöz).
5 evőkanál update1 liszt (a tojás sárgáját először az édesítővel és a sütőporral kikevertem, majd kanalanként tettem hozzá a lisztet, a végén a kakaóport).
1 evőkanál natúr kakópor
5 evőkanál porédesítő
2 evőkanál víz
1/2 csomag fagyasztott meggy.

Tetejére:
2dl tej,
Fél csomag Dr.Oetker csoki puding,
1 evőkanál natúr kakaópor (ez csak azért, hogy csokisabb íze legyen, de így nagyon finom és krémesebb lett a puding).
3 e.k. édesítőpor

Miután megfőtt bele kevertem a maradék meggy felét majd megkentem a piskótát és a megmaradt meggyet még rátettem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...