2013. február 21., csütörtök

Tripla csokis muffin



Hozzávalók: (24db)
  • 30 dkg Dia-wellness -50%os liszt
  • 3db tojás
  • 3 dl tej (elég mini tojásaim voltak itthon, ha valaki közepes vagy nagy méretű tojást tesz bele, lehet elég kevesebb tej is bele
  • 10 dkg olvasztott vaj (light)
  • ¾ Csomag sütőpor
  • 4-5 e.k. Dia-wellnes 1:4 cukorhelyettesítő
  • 1 e.k. zsírszegény kakaópor
  • 3-4 kocka cukormentes fehér csoki
  • 3-4 kocka cukormentes tejcsokoládé apróra szeletelve
  • 3-4 kocka cukormentes étcsokoládé


A tészta hozzávalóit összedolgozzuk, majd beletesszük az apróra vágott cukormentes csoki darabok egy részét.  Muffin formába kanalazzuk és mindegyikre teszünk a megmaradt csokoládé darabokból.. 200 fokon 20-25 percig sütjük.



7 megjegyzés:

  1. Hol vásároltok még Ritter Diet-et? Én már sehol sem találok :/

    VálaszTörlés
  2. Mezőkövesden a Sparban, a pénztárnál volt, jól eldugva. Én sem találtam már kb. fél éve, de 1-2 hete szólt egy kedves lány, hogy itt újra van, csak nem észrevehető helyen. Vettem is bőven mindegyik fajtából ;) Van más cukor- és fruktózmentes csoki a Sparban egyébként, azok is finomak ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a válaszod!:) Akkor kérdezősködni fogok az itteni Intersparban, hátha ott is dugiban tartják :) Tudom, hogy van másmilyen is, de a Ritter volt a kedvenc :)

      Törlés
  3. Szia Réka, tegnap elkészítettem ezt az isteni finom csodát. Annyit változtattam rajta, hogy kerek tortaformában sütöttem 35 percig, tettem 3 kanál Update mogyorókrémet és 2 kupak rumaromát a tésztába, illetve a tetejére olvasztott cukormentes étcsokit és szeletelt mandulát. Nagy sikere volt ennek az alternatív változatnak is, ráadásul gyönyörű lett! Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  4. Húúúú, de jól hangzik, ki fogom próbálni! Köszönöm az ötletet :)

    VálaszTörlés
  5. Kedves Réka! Örömmel olvasom a blogodat, ezt a csodát ma készítettem el reszelt almával és mákkal. Első U (vagy legalábbis ahhoz közelítő, mert a kódokat nem tudom pontosan :-)) sütim, köszönet érte!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon örülök, hogy ízlik! mákkal, meggyel, dióval...stb. bármivel fel lehet dobni. A mák, dió, gyümölcsök nagyon egészségesek ;)

    VálaszTörlés

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...