2013. november 20., szerda

Mikrós kókuszlisztes sütemény túrókrémmel

Hozzávalók (1 adaghoz)

A receptjeimben felhasznált alapanyagokat itt tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;)

10g zsírtalanított kókuszliszt
10g Szerencsi natúr kakaópor
1 kávéskanál sütőpor
1db tojás
1 kupak rum aroma
3 teáskanál édesítő

A tojást robotgéppel felverjük, majd beledolgozzuk a többi hozzávalót is (én turmixba tettem, de legközelebb nem így fogom, mert alig bírtam kiszedni belőle, hisz ez nem nagy mennyiségű összetevő :)

Mikrózható edénybe lapítom a masszát, kb. fél cm magas lett, picit fog még fel jönni, de féltem, hogy nem sül át, így vékonyabbra hagytam. 600 watton 2x1 perc alatt tökéletes lett. Én félpercenként nézegettem azért :)

Krém:
125g pilos zsírszegény túró
1kupak vanília aroma
édesítő

Összekeverem és a süteményt megkenem vele.

A kevés hozzávaló ellenére elég nagy adag lett, kiadós uzsonna, az biztos. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...