2014. augusztus 9., szombat

Kefires-majorannás csirkemell brokkolival sütve

Hozzávalók:

200g csirkemell
450g brokkoli
100g Pilos 3%-os kefír
Majoranna
Sült csirke fűszersó
Fokhagyma granulátum
2 szelet tolle light vagy tesco zsírszegény trappista sajt

A csirkemellet felkockáztam, fűszereztem és EzCoat olajjal megspricceltem, majd serpenyőben lepirítottam. Mikor átsült ráöntöttem a kefírt. Közben megpároltam a brokkolit és a tepsi aljára helyeztem. Beborítottam a kefires - fűszeres csirkemellel, sajtot tettem a tetejére és 200fokon 15perc alatt összesütöttem, hogy az ízek összeérjenek. Mennyei, könnyű ebédet kaptam végeredményül.

Az egész tápértéke: 449 kalória, 76g fehérje, 15g szénhidrát, 9g zsír





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...