2016. november 12., szombat

Karalábéfőzelék

Na ezzel is úgy jártam, mint a tökkel.... Ez utóbbit 28 évesen szerettem meg, a karalábéfőzeléket pedig most....30 éves fejjel kívántam meg nagyon és azt kell, hogy mondjam, nem értem eddig miért nem volt rendszeres a menümben :D isteni ;)

Hozzávalók (2 adaghoz):

500g karalábé gyalulva

ételízesítő
pici édesítő
annyi víz, hogy ellepje

Sűrítéshez: 100g pilos 0,1% joghurt és kettő teáskanál DW -50%-os liszt

A legyalult karalábét feltesszük főni a fűszerekkel és kb. 20 perc alatt puhára pároljuk. Ha langyosra hűlt hozzáadjuk a joghurtot és a lisztet, simára keverjük és kész is :) Én sült csirkemellel tálaltam :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...