2014. augusztus 6., szerda

Túrós-csokis pite

Hozzávalók:


Tészta:

250g Pilos zsírszegény túró
2 e.k. DW negyed ugyan annyi édesítő 
100g dw -50%os liszt
3db tojás
1 t.k. sütőpor
1 kávéskanál citromlé
1 kávéskanál vanília aroma
1 kávéskanál fahéj

A tojást az édesítővel és a sütőporral felverjük, majd hozzáadjuk a lisztet és robotgéppel összedolgozzuk. A túrót, citromlevet, vanília aromát és a fahéjat a piskótaszerű masszához öntjük és robotképpel alaposan összedolgozzuk. Végül szilikonos, kör alakú formába öntöttem.

Összesen 30percig sütöttem: 10 percig 170 fokon, 10 percig 180 fokon, végül 10 percig 200 fokon.

Krém:

150g linessa light sajtkrém
1 db (130g) őszibarack
20g Szerencsi, natúr, zsírszegény kakaópor
DW édesítő
1 kupak rum aroma
1 kupak vanília aroma
1 kiskanál útifű maghéj
10g zsírtalanított kókuszliszt

A hozzávalókat turmixgépbe tettem és jó alaposan összeturmixoltam. Miután kihűlt a túrós pite megkentem a csokis krémmel és hűtőben jól lehűtöttem a süteményt.




6 megjegyzés:

  1. Kedves Réka! Milyen átmérőjű tortaformát használtál?
    Illetve, még azt szeretném kérdezni, hogy a krémbe mennyire fontos a barack, anélkül jó lehet-e.
    Válaszodat előre is köszönöm!
    Marietta

    VálaszTörlés
  2. Az utolsó fázist, miszerint: "Miután kihűlt a túrós pite megkentem a csokis krémmel és hűtőben jól lehűtöttem a süteményt." - sajnos nem sikerült betartani, mert mielőtt bekerült volna a hűtőbe a kész süti, már a fele elfogyott. :P Köszönöm a receptet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D nálunk csak azért bírta ki, mert tesóm szülinapjára készült, torta helyett és nem ehettem meg hamarabb :D

      Törlés
  3. hát ez is mennyire jó..... pasi lennék megkérném a kezed :)

    VálaszTörlés

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...