2014. március 19., szerda

Tiramisu szelet kókuszlisztből

Hozzávalók:

1db tojás
1 kiskanál instant kávé (nem 2 vagy 3 az 1ben, hanem sima)
1 kiskanál sütőpor
10g kókuszliszt
1 kupak rum aroma
dw negyed ugyan annyi cukorhelyettesítő

A tojást a sütőporral, édesítővel, rum aromával és a kávéval simára keverem, majd hozzáadom a kókuszlisztet. Kicsit állni hagyom majd, mikróban 2x1perc alatt 600 watton készre sütöm.

Krém: 80g linessa light sajtkrém édesítővel kikeverve.

Hintéshez: Szerencsi natúr, zsírszegény kakaópor (vagy Holland kakaópor), édesítő

Ebben az 1 adagban: 189 kalória, 17g fehérje, 6g szénhidrát és 11g zsír van.


5 megjegyzés:

  1. Szia! a 2x1 perc alatt 2 percet kell érteni? :) Csak mert az olyan kevésnek tűnik. Sütőben mennyi idő kell neki szerinteD? köszi :)

    VálaszTörlés
  2. igen, 2 perc, csak 1 perc után kiveszem megnézni. Sütőben nem tudom, mert mikróban készítettem :) és isteni lett :D ennyire kevés alapanyagnak teljesen elég volt a 2 perc, teljesen átsült.

    VálaszTörlés
  3. Kipróbáltam és nagyon szuper lett! Dupláztam az adagokat, hogy több legyen :P és bár nyilván nem teljesen olyan az íze mint az igazinak, de ha épp megkívánom a tiramisut, arra tökéletes és még a vonalaimra is vigyáz :) Köszi a sok receptet:)

    VálaszTörlés
  4. Az ég összes angyala áldjon Téged, Réka, ez valami mennyei! Mondjuk én kicsit bebuktam, mert jénaifedőben csináltam és palacsintát kaptam, de félbehajtottam és tiramisu-palacsinta lett. Isteni!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm :) és nagyon örülök, hogy ízlik ;)

    VálaszTörlés

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...