2013. október 13., vasárnap

Májgaluska leves

Hozzávalók:

1 kis fej karfiol
1 szál fehérrépa
3szál sárgarépa
20dkg zöldborsó
1fej hagyma (egészben tesszük a levesbe, a végén ki lehet dobni, aki szereti meg is eheti. A levesnek mindenképpen jó ízt ad ;))
bors
ételízesítő
piros paprika
majoránna

A zöldségeket megpucoljuk, feldaraboljuk és a borsó kivételével feltesszük főni a fűszerekkel. 20perc múlva hozzáadjuk a borsót is és együtt főzzük. Míg a zöldségek főnek elkészítjük a galuskát:

Hozzávalók:
15dkg csirkemáj
10dkg dw -50%os liszt
1db tojás
kicsi bors
petrezselyemzöld

A májat késsel szétkapargatjuk, majd összedolgozzuk a tojással. Hozzáadunk 2 púpos e.k. lisztet, összedolgozzuk vele, majd én a robotgép késes aprítójával kb. 1 percig simára, teljesen egyneműre dolgoztam. Ezután hozzáadtam a maradék lisztet, a borsot és a petrezselymet.

Mikor a zöldség már majdnem kész beleszaggattam, ugyan úgy, mint amikor nokedlit szaggatok. Kb. még 5-7 percig főztem, végül meghintettem petrezselyemzölddel.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...