2019. február 15., péntek

Almás krémes



Hozzávalók:

Piskóta: 
5 ek dw -50%-os liszt 
5 db tojás, 
1 cs. sütőpor, 
3 e.k. dw 1:4 édesítő 
2 e.k. víz
+ 1 e.k. kakaópor a csokis piskótához
+1 e.k. édesítő a kakaós részhez.
Alma
 
A tepsit sütőpapírral kibéleljük, a felkarikázott almát pakoljuk legalulra, majd meghintjük fahéjjal és édesítővel. Ezt követően ráöntjük a fehér piskótatésztát, majd a kakaósat. 180 fokon 20 percig sütjük, majd kiborítjuk egy tálcára úgy, hogy az alma legyen felül. 

Megjegyzés: Én mostanában csak kakaós piskótával csinálom, nem veszem ketté a tésztát.
  
Krém: 
1 cs. vaníliapuding port 3,5 dl tejjel és 4 evőkanál édesítővel megfőzünk. Amikor teljesen hidegre kihűlt a felvert, cukormentes habtejszínnel robotgép segítségével szép simára dolgozzuk.Rákenjük a süteményre, majd dióval meghintjük díszítésképpen.

Vagy: 1 csomag dw hideg pudingport elkészítünk a csomagoláson leírt módon és azzal kenjük me a süteményt.



6 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta, remélem nekem is sikerül :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos, hogy sikerül, nagyon egyszerű és mennyei finom :)

      Törlés
  2. Réka ! Most ezt a receptet próbáltam ki.Isteni finom lett !!

    VálaszTörlés
  3. Réka ! Az eritritollal készítettem a sütit.Miért füstölt a sütő a vége felé.A süti nem égett meg,lehet hogy az eritritol nem bírja csak a 160 fokos sütést!? Még nincs tapasztalatom az édesítőkkel kapcsolatban ,nem olyan régen használom .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húúúú fogalmam sincs :( én Szafi fitt vagy DW 1:4 -et használok és soha nem tapasztaltam még ilyet.

      Törlés
    2. Köszönöm majd váltok én is !

      Törlés

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...