2016. június 1., szerda

Csibe-répa fasírt muffin formában

Hozzávalók:

200g csirkemell ledarálva
100g sárgarépa aprítógépben aprítva
1 e.k. útifűmaghéj
Fűszerek ízlés szerint

A hozzávalókat alaposan összedolgozzuk és olaj spray-vel fújt muffin formába tesszük. 200 fokon 15 perc alatt készre sütjük.

(Én most a húslevesből megmaradt már főtt csirkemellet daráltam le és sütöttem meg, de nyerssel is működik :) Adhatunk hozzá tojást is, és bátran variálhatjuk, én most a legegyszerűbb, leggyorsabb verziót választottam, főként azért, hogy a megmaradt hús ne vesszen kárba ;) Ha nyers csirkemellet használunk, akkor a sütési idő megnő. A végén égkeveréses üzemmódban piríthatunk rajta.)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...