2014. augusztus 17., vasárnap

Alakbarát szedres-kókuszlisztes sütemény

Hozzávalók:

50g -50%-os dw liszt
50g zsírtalanított kókuszliszt
1db tojás
250g Pilos zsírszegény túró
1 kiskanál sütőpor
1 kiskanál fahéj
dw 1:4 0 kalóriás természetes édesítő (ízlés szerint)
1 kupak vanília aroma
100g szeder

A liszteket összekevertem a sütőporral, fahéjjal, édesítővel. Hozzáadtam a tojás, vanília aromát és a túrót, majd összegyúrtam. A morzsás tésztát szilikon kör alakú formába lapítottam. Rápakoltam a szedret, meghintettem fahéjjal és megszórtam még dw negyed ugyan annyi édesítővel. 180fokon 15 percig sütöttem, majd 200 fokon még 8-10percig.

Ebből az adagból 8 szelet sütemény lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...