2014. február 9., vasárnap

Rakott kelbimbó

Hozzávalók:

900g kelbimbó
500g darált pulykacomb
2dl pilos 0,1%-os natúr joghurt
Light trappista sajt
Ételízesítő
Fűszerek ízlés szerint

A kelbimbót nagyságuktól függően 2-3-4 felé vágtam, majd ételízesítős vízben megfőztem. Közben a pulykahúst fűszerekkel (fasírt fűszerkeverék, bors, majoranna) készre pároltam. A kelbimbó felét a jénai aljára szedtem, rá ment a darált hús, majd a kelbimbó másik fele. Leöntöttem fűszeres joghurttal, megszórtam sajttal. Végül 200fokon 20percig sütöttem, míg a sajt szép piros nem lett.

Az egész adagra vonatkozó értékek:
1246 kalória
172g fehérje
68g ch
29g zsír



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...