2015. augusztus 26., szerda

Paradicsomos zöldbab

Nem csak a paradicsomos káposzta vagy húsgombóc finom ám, hanem mennyei a paradicsomos zöldbab is :) Én sült húshoz készítettem köretként.

Hozzávalók:

300g zöldbab
1 üveg Alnatura paradicsompüré (340g-os kiszerelésű, darabos, de nyáron friss paradicsommal, télen pedig házi paradicsomlével is helyettesíthető :)
Fűszerek ízlés szerint (oregánó, fokhagyma, bazsalikom, pici kömény, pici édesítő a paradicsomhoz, ha nem túl édes, kevés só, bors)
1 fej hagyma

Hagymával bélelt tepsibe tettem a zöldbabot, majd leöntöttem kicsi vízzel és fűszerekkel elkevert paradicsompürével. Légkeveréses üzemmódban 200 fokon k. 40-50 percig sütöttem, közben meg-megmozgattam, hogy mindenhol piruljon is kicsit.

Én hússal együtt sütöttem, hogy szaftosabb, ízletesebb legyen ;) Nagyon finom egytálétel lett a végeredmény.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...