2014. május 1., csütörtök

Túró rudi ízű egyszerű finomság alakbarát módon

Azoknak ajánlom, akik nagyon szeretik a Túró Rudit és akár több db-ot is meg bírnának enni belőle ;) Ez a házilag készített finomság adalékmentes, laktató és sokkal egészségesebb, mint bolti társaik.
Számomra megunhatatlan :)

Elkészítés: 250g Pilos zsírszegény túrót + (ízlés szerint) dw negyed ugyan annyit összekeverünk, meghintjük Szerencsi natúr kakaóporral és dw negyed ugyan annyi (eritrit+stevia) természetes édesítővel. Egyszerű és nagyszerű! 1-2 adag lesz belőle. Attól függ, ki mennyire éhes éppen, vagy desszertként fogyasztja-e.

Ebben összesen 258 kalória, 37g fehérje, 10g ch és 8g zsír van, míg 100g, akár cukormentes rudiban is több mint 300 kalória, 10g fehérje, 42g ch és 20g zsír. nem beszélve arról, hogy az általam kedvelt házi finomság adalékmentes, jó nagy adag, laktató és hosszabb ideig élvezhetem, mint 1db 30gos bolti változatát :) először formáztam, aztán felhagytam vele, így már rég nem rúd formában eszegetem, hanem kanállal :D




2 megjegyzés:

  1. javasolhatom, hogy a túróba keverj egy kis reszelt citromhéjat és egy fél citrom levét :) így aztán tényleg olyan lesz, mintha a bolti rudit ennéd, csak sokkal egészségesebb :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a tippet, ki is próbáltam! Ez így még finomabb! Brutális :) Most is azt kanalazom :D

    VálaszTörlés

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...