2013. szeptember 12., csütörtök

Csupa csokis

Hozzávalók:

Tészta:
100g diawell -50%os liszt
20g natúr, zsírszegény kakaópor
2db tojás
1dl zsírszegény tej
25g light vaj
1/2 csomag sütőpor
édesítő ízlés szerint
rum aroma

A tészta hozzávalóit egy tálba teszem és robotgéppel összedolgozom. Sütőpapírral bélelt tepsiben 180 fokon 10perc alatt megsül ez a vékony kis lapocska. Tűpróbát azonban mindig csinálok. 20x30cm-es tepsiben sütöttem. 15 szeletre vágtam.

Így maga a tészta adatai:
100g = 126 kalória; 8,64g fehérje; 8,26g szénhidrát; 5,2g zsír.
1 szelet = 42 kalória; 2,88g fehérje; 2,7g szénhidrát; 1,7g zsír

Tetejére:
Cukormentes csokoládét olvasztottam, a tésztára kentem és kókusszal hintettem.



3 megjegyzés:

  1. Én még a tésztába is simán el tudnék képzelni egy kis kókuszreszeléket, a liszt egy része helyett... Tuti kipróbálom! :)

    VálaszTörlés
  2. Megcsináltam! Fantasztikusan finom!!!! Köszönöm a receptet. Bár legközelebb kapásból dupla adagot csinálok...

    VálaszTörlés

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...