2014. november 2., vasárnap

Burján Szafi -féle Túró-csirkemell fasírt

A világ legfinomabb fasírtja számomra! Bár nem az én receptem, hanem egy kedves Barátnőmé, Burján Szafié, muszáj feltennem ide,hogy minél több konyhatündérhez eljusson :)

A receptet itt találjátok: http://ehezesmentes-karcsusag-szafival.blogspot.hu/2014/02/turo-csirkemell-fasirt.html





Most zöldségesen készítettem el, őzgerinc formában:

250g darált csirkemell
250g Pilos zsírszegény túró
1db tojás
130g finomfőzelék alap (borsó és sárgarépa)
Fasírt fűszersó

Egy tálban összedolgoztam az alapanyagokat, majd szilikonos őzgerincformában sütöttem, 200 fokon 40percig lefedve, majd 15 percig fólia nélkül. Az adatok a képen erre vonatkoznak, az eredeti, Szafi-féle fasírt adatait pedig természetesen az ő receptjénél találjátok meg.


Összesen 15 szeletre vágtam.

Az egész tápértéke: 680 kalória, 107g fehérje, 27g szénhidrát és 15g zsír.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...