2014. április 6., vasárnap

Lekváros-túrós kelt tekercs

Hozzávalók

Tészta:

200g -50%-os diawell liszt  (esetleg egyéb ch csökkentett liszt)
10g  sikér

1db tojás
0,5dl meleg tej
1/2 friss élesztő
50g Pilos 0,1%os natúr joghurt
Édesítő (5 e.k. a tésztába ha süssinát használunk, xilitet vagy eritritet, 3e.k. ha dw negyed ugyanannyit)

Töltelék:
100g xilites lekvár
250g Pilos zsírszegény túró
Édesítő

A tészta hozzávalóit összedolgozzuk, majd 1 órán át letakarva, meleg helyen kelesztjük.
Miután megkelt téglalap alakúra kinyújtjuk, megkenjük lekvárral, megtöltjük túróval, feltekerjük és sütőpapírral bélelt tepsiben 200 fokon 20perc alatt aranybarnára sütjük.

5 megjegyzés:

  1. Kedves Réka!

    Nagyon örülök, hogy megtaláltam a blogodat, rengeteg olyan receptet találtam amit el fogok készíteni, mivel fogyókúrázom. 10-15 kg mínusz a cél, 4 kg már lement, de még van hová fejlődni.. :D Köszönöm (a blogod többi olvasója nevében is) a motivációt illetve a sok finomság receptjét is! Szuper dolognak tartom, ha valaki úgy akar életmódot váltani vagy fogyni, hogy nemcsak salátát eszik natúr hússal tonnaszámra, hanem finom sütiket, leveseket,ebédeket fogyaszt. Egy szónak is száz a vége, további sikereket kívánok a blogodhoz, maradok hű olvasód!
    Puszi: Enikő

    VálaszTörlés
  2. A sikért lehet valamivel helyettesíteni? Köszi

    VálaszTörlés
  3. A sikér elhagyható, én azért szeretem, mert a dw liszt szebben megkel tőle. Ugyebár ezek a speciális ch csökkentett lisztek máshogy működnek, mint a finomliszt, nekem megkönnyíti a dolgomat a sikér, de anélkül is működik a recept ;)

    VálaszTörlés
  4. Megsütöttem DW 50%-os lisztből , sikér helyett enzim mixxel.
    Köszi a receptet.

    VálaszTörlés

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...