2015. augusztus 30., vasárnap

Alakbarát töltelék (húsokhoz, levesbe)

Kb. 20 éve ettem utoljára tölteléket és életemben ma készítettem először :) természetesen ezt is ch csökkentett, alakbarát változatban ;)

Hozzávalók:

  • kb. 80-100g bármilyen ch csökkentett kenyérféle (ízlés szerint, használhatunk boltit pl. Shape kenyér, vagy -80% ch-sat a Pékponttól, de süthetünk is dw -50%-os lisztből, Szafi fitt paleo lisztből...kinek mi vált be ;) De használhatunk dw ch csökkentett panírmorzsát is, ez utóbbit ötletként egyik ismerősöm ajánlotta, aki egyébként is úgy készíti a tölteléket, hogy lereszeli a zsömlét panírmorzsának. Viszont úgy még nem próbáltam ki, de abból is kb. 80g kellene ehhez az állaghoz és adaghoz.
  • 1 db tojás
  • fűszerek: fokhagyma, bors, pirospaprika, köménymag, petrezselyem, ételízesítő

A kenyeret bevizeztem, szétmorzsoltam és a többi hozzávalóval összegyúrtam. Lehet bele tenni májat, gombát, zöldségeket, ahogy csak szeretnénk. Ez csak egy alaprecept, én ezzel csirkemellet töltöttem meg. Ha húslevesbe tesszük kb. 2 adagos a leírt hozzávalók alapján.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...