2014. augusztus 29., péntek

Sült zöldségek csirkemell kockákkal

Nem mindig van ám időm órákat a konyhában állni és különlegességeket alkotni, így hétköznapokon sokszor valami gyors, egyszerű, nem sok időt igénylő, de nagyon finom és egészséges ételeket készítek. Most is így alakult, és a végeredmény megint egy igazán finom íz és színkavalkád lett :) Csak ajánlani tudom!

Csirkemell helyett természetesen más hús is mehet mellé, ezek a sült zöldségek mindenhez tökéletesek köretnek, de akár magában is isteni finom :)

Hozzávalók:

1db cékla (250g)
1db cukkini
2 szál sárgarépa
1 fej hagyma
Fűszerek ízlés szerint

A zöldségeket megtisztítom, feldarabolom és tepsibe teszem, fűszerezem, öntök alá 2dl vizet és letakarva 200 fokon 40 percig sütöttem. Akkor gondoltam egyet és csirkemell kockákat is pakoltam rá, így még 30 percig sütöttem letakarva. Végül fólia nélkül, míg a hús kicsit megpirult még sütöttem 15 percig.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...