2018. október 27., szombat

Reszelt túrós



Hozzávalók:
(21x31cm-es tepsihez)

Tészta:
  • 25dkg Dia-wellness -50%-os 
  • 12,5 dkg vaj (light növényi zsiradék; vagy kókuszzsír)
  • 2 e.k. kakaópor
  • 5 e.k. Dia-wellness 1:4 cukorhelyettesítő
  • 2 db egész tojás
  • 1 csomag sütőpor

Töltelék:
  • 50 dkg zsírszegény túró
  • 1db tojás
  • 4 e.k. Dia-wellness 1:4 cukorhelyettesítő
  • 2 kis kupak vanília aroma
  • 1 kis kanál citromlé vagy reszelt citromhéj

A tészta hozzávalóit összedolgozom, majd kettéveszem és 30 percre a fagyasztóba teszem. Az egyik felét a sütőpapírral bélelt tepsibe reszelem, elegyengetem, majd ráteszem a tölteléket, végül a tészta másik felét a tetejére reszelem. 180 fokon 30 perc alatt készre sütöm.

20 szelet lett
- Dia-wellness -50%-os liszttel és light növényi zsiradékkal (lidl) a tápértéke 1 szeletnek:
90,3 kalória; 7,4g fehérje; 5,24g szénhidrát és 3,68g zsír

- Dia-wellness -50%-os liszttel és kókuszzsírral vagy teavajjal:
132,5 kalória , 9g fehérje, 2,5g ch és 9g zsír



5 megjegyzés:

  1. Köszi Réka!Kipróbáltam,kihülve szeletelhető és nagyon finom lett.Persze nem győztem kivárni ,míg kihült ,így már melegen kanálal ettem belőle! :)Jah és én zabliszttel csináltam,mert nem volt DW lisztem.

    VálaszTörlés
  2. Igen, érdemes kivárni, míg kihűl, én másnap vagy órákkal később szeretem a legjobban, mikor már jó hideg lett a hűtőben :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Réka! Érdeklődnék hogy milyen tepsi mérethez jó a megadott alapanyag. Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  4. Szia. Én szinte mindig a 21x31 cm-es tepsiben sütök, annyi, hogy minden alá teszek sütőpapírt ;)

    VálaszTörlés
  5. Tettem még bele 40 gramm lisztet, így kevésbé olajos, zsíros, könnyebben reszelhető nekem. Sütőpapír bélés helyett egy szilikon lapot tettem bele, ami a szélén is feljön, 2-3 cm-t. Azt hiszem, ezentúl csakis ezt fogom használni.

    VálaszTörlés

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...