2013. január 14., hétfő

Diós kiflik



Hozzávalók:

Tészta:
20 dkg dw -50%-os liszt
5dkg teavaj vagy kókuszzsír
2 e.k. tejföl vagy natúr joghurt
1 db tojás sárgája
3 e.k. DW 1:4 édesítő porrá őrölve
1 kiskanál sütőpor
csipet só
1 kiskanál vaníliás xilit vagy vanília aroma

Az összetevőket összedolgozom. A tésztát kör alakúra nyújtom, cikkelyekre vágom majd megtöltöm és feltekerem.

Töltelék:
1 e.k. cukormentes baracklekvárt 6 e.k. darált dióval és 2 e.k. édesítőporral összedolgozom.

Kenéshez:
Megmaradt tojásfehérje

Szóráshoz:
DW 1:4 édesítő

190 fokon 20 percig sütöttem.



1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ez volt az első a remekműveid közül, amit kipróbáltam és fantasztikus!!!! Norbis liszttel és norbis diókrémmel csináltam és végre valami ami számomra is simán felveszi a versenyt a sima lisztes sütikkel. Egy problémám volt csak, hogy a feltekerésnél tört a tészta :( Kiküszöböltem azzal, hogy onnantól inkább kis "kosárkákat" gyártottam és annak a közepébe tettem a diókrémet, de mitől lehetett? Neked nem törik?
    Köszi, Nati

    VálaszTörlés

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...