2018. október 21., vasárnap

Almáspite



Hozzávalók:


Miután összedolgoztam hűtőbe tettem kb. fél órára a tésztát. Ez nagyon fontos, sokkal könnyebb vele ezután dolgozni.

Töltelék: 
  • Reszelt alma
  • Dia-wellness 1:4 cukorhelyettesítő + 
  • fahéj összepárolva.

(Az eredeti recept 20dkg margarint és 1-2 evőkanál tejfölt írt, de én toltam az arányokon és margarin helyett MINDIG vajat vagy kókuszzsírt használok, nagyon jó lett a tészta, könnyen nyújtható)

200 fokon 20-25 perc alatt szépen megsül.


29 megjegyzés:

  1. Remek recept, könnyen elkészithetö és nagyon finom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez a kedvenc pite receptem. Könnyen lehet vele dolgozni, és isteni finom. Egy baja van: abbahagyhatatlan :D Örülök, hogy Neked is bevált!

      Törlés
  2. Megsütöttem és ez lett a kedvenc sütim :D!!!

    VálaszTörlés
  3. Megsütöttem, nagyon finom lett, köszönöm! Tippem: egy citrom reszelt héja a tésztába, illatorgia, hmmm :)

    VálaszTörlés
  4. Ez a recept valami fantasztikus!Életem első igazán jól sikerült pitéjét köszönhetem NEKED!Nagyon Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!Megsütném a hétvégén tudnál segíteni, hogy milyen vajat használtál?

    VálaszTörlés
  6. szia. Lidlben vettem teavajat, vagy azzal készítem, vagy light vajjal (növényi zsiradék, szintén Lidl-s, ez kördobozos)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Réka! Ez az ominózus vaj (margarin) a Promienna márkájú lenne, világoskék kördobozban (25% zsírtartalommal?) Csak mert más light növényi vajat én a Lidl-ben sajnos nem találtam :( Köszönöm előre is a segítséget!

      Törlés
  7. szia! kb mennyi édesítőt teszel a tésztába? én mindig ott rontom el. eritritet fogok használni. :) köszi előre is!

    VálaszTörlés
  8. Én dw 1:4-t használtam, abból 2 e.k. de az eritrit elég gyenge, abból szerintem 5 e.k. is kell.

    VálaszTörlés
  9. Szia Réka! ezt a szépséges pitét mekkora tepsiben sütötted és mennyi almát raktál bele? köszönöm válaszod :-)

    VálaszTörlés
  10. szia. 21x31cm-es a tepsi, de kibéleltem sütőpapírral. az almát nem mértem, én azt szeretem ha van benne bőven ;)

    VálaszTörlés
  11. Réka, a vaj helyett tehetek bele kókuszolajat? Ha igen ugyanannyit kell belőle rakni?

    VálaszTörlés
  12. Szia, igen, mehet bele, én már light vajjal is csináltam, kókuszzsírral, teavajjal is, de bevallom csak egyszer mértem, a recept és a blog kedvéért, sokszor már csak érzésre és szemmértékre dolgozom ;) a blog miatt kezdtem mérni igazából :D mivel ezt teavajra mértem le, így igen, kókuszzsír/olajból is mehet annyi.

    VálaszTörlés
  13. Isteni lett Réka :-) annyira puha a tésztája, eteti magát :-) csókoltatjuk azokat az ügyes kacsókat, hogy ilyen szuper receptekkel örvendeztet meg minket :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) nagyon örülök, hogy ekkora sikere lett :)

      Törlés
  14. Ma én is elkészítettem, és csak ismételni tudom az előttem szólókat. Köszi a receptet. :)

    VálaszTörlés
  15. Tegnap elkészítettem a Te recepted alapján :) Nagyon finom lett! Szerinted legközelebb elkészíthetném a fent megjelölt márkájú lisztek helyett, más szénhidrát-csökkentett lisztkeverékkel is?

    VálaszTörlés
  16. ISTENI! Én szilvával készítettem el és tényleg csak egy baja van, hogy ABBAHAGYHATATLAN! :D Köszönöm Réka! <3

    VálaszTörlés
  17. Ebből a mennyiségből(ekkora méretű tepsiből) ennyi kis kocka jön ki mint amennyi a képen van?:)

    VálaszTörlés
  18. Nemrég sült ki.Nagyon finom lett, nekem nem lett ilyen vastag a tésztája, mint a képen.Nagyobb tepsibe sült, rájöttem :) Reszelt citromhéjat is tettem bele :) Hm, tényleg eteti magát :) Köszi

    VálaszTörlés
  19. Réka ! Nagyon nagyon finom lett a sütemény .Köszönjük szépen a receptet .A következő a Rákóczi túrós lesz, vagy a reszelt túrós majd meglátom.

    VálaszTörlés

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...