2015. március 22., vasárnap

Hagymával sült pulykamedálion

Egyszerű, isteni finom és gyorsan elkészíthető alakbarát vacsora ötlet hétköznapokra, amikor munka után nincs erőnk, kedvünk órákat tölteni a konyhában főzéssel :)

Hozzávalók:

40 dkg pulykamedálion
2 nagy fej hagyma
fűszerek ízlés szerint

A pulykamedált fűszerezzük és EzCoat olajspray-vel fújt serpenyőben*** megpirítjuk mind a 2 oldalát, majd hozzáadjuk a karikára vágott hagymát és felöntjük pici vízzel, így a végére szaftos marad kissé. Én kb. 10 percre lefedtem, hogy gyorsabban elkészüljön a hús, majd fedő nélkül addig sütöttem, míg szépen megpirult a medál mindkét oldala, és a hagyma is.

Salátaágyon tálaltam.

*** Én Tefal serpenyőt használok, abban nem ragad le semmi. Előfordulhat, hogy másfajta serpenyőben több zsiradék kell hozzá, akkor a kókuszzsír/olaj kiváló választás :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...