2015. október 17., szombat

Brokkolifőzelék

Hozzávalók:

450g brokkoli
100g natúr joghurt (vagy 1dl tej és 10g bio tápióka keményítő)
Főszerek: ételízesítő, szerecsendió
2 gerezd fokhagyma

A brokkolit feltettem kevés vízben párolódni a fokhagymával és a fűszerekkel. Mikor teljesen megpuhult összetörtem villával és natúr joghurttal sűrítettem. A natúr joghurt helyett 1dl tejben elkevert bio tápióka keményítő is használható, ez utóbbival is mennyei. Legtöbbször így készítem a főzelékeket, de amikor épp elfogy a tápióka, jól jön a natúr joghurt is :)

Pörkölttel tálaltam (most csontos csirkemellből és csontos pulykaszárnytőből készült a pörkölt).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...