2013. március 27., szerda

Túró alapú kenyérlángos

Nagy köszönet az ötletért és a receptért Merényi Szegvári Hellának :) Kicsit módosítottam az ő receptjén, de így is nagyon finom lett!

Hozzávalók:

25dkg túró
10dkg dw -50%os liszt vagy u1 liszt
1 e.k. sikér
1kiskanál só
2 kiskanál por élesztő
1dl meleg tej

A túró kivételével mindent egy tálba tettem, félig összedolgoztam, majd hozzáadtam a túrót és jó alaposan a tésztába dolgoztam.

1órán át pihentettem a tésztát. Majd kinyújtottam, sütőpapírral bélelt tepsibe tettem 10percig elősütöttem 180 fokon. Ezután kivettem, megkentem fokhagymás tejföllel, megpakoltam cukormentes pulyka párizsival, lila hagymával, reszelt light sajttal és még 20percig sütöttem 200 fokon.




1 megjegyzés:

  1. Szia! Megcsináltam még múlt héten, és naaagyon finom. Köszi szépen :)

    VálaszTörlés

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...