2014. február 1., szombat

Csirkemell kockákkal rakott sajtos brokkoli

A brokkoliból sosem elég :) nem csak nagyon finom, hanem nagyon egészséges is! :)

Hozzávalók:
500g brokkoli
300g csirkemell
Sajt (ízlés szerint lehet light, füstölt, trappista, mozzarella...stb. ki mit szeret :))
Fűszerek ízlés szerint

A brokkolit rózsáira szedem (ha tudunk szép frisset venni), megpárolom. Közben a csirkemellet kockákra vágtam és fűszereztem update1 gyros fűszerkeverékkel és Kotányi sült csirke fűszerkeverékkel. Kicsi kókuszolajon megpirítottam.

Egy kisebb tepsi aljára tettem a brokkoli felét, majd a húst, sajtot, végül a brokkoli másik felét és még megszórtam reszelt sajttal. 200 fokon 20percig sütöttem.
(A brokkoli kicsit "összement" párolás alatt, most fagyasztottat vettem, ennyi csirkemellhez lehet 2csomaggal kellett volna ;)

Köretnek nagyon finom hozzá a bulgur, én nagyon szeretem. De természetesen ízlés szerint fogyasztható barna rizzsel, hajdinával...stb.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...