2014. május 3., szombat

Kakaós kalács

Hozzávalók:

30dkg dw -50%-os liszt  
0.5 dl olíva vagy kókuszolaj
DW 1:4 édesítő 
3dkg élesztő (friss)
1,8 dl langyos tej, 
2tojás sárgája

A tészta hozzávalóit összegyúrtam, bedagasztottam majd 1 órán keresztül meleg helyen pihentettem. Szépen megkelt. Ezután 3 felé szedtem, kinyújtottam, megtöltöttem és rudakat formáltam belőle és végül összefontam.

Krém: 

10dkg teavajban felolvasztottam 4 e.k kakaóport, DW 1:4 édesítő, rum aroma és vanília aroma ment még bele. De megkenhetjük a tésztát dw mogyorókrémmel is, vagy simán édesítő és kakaópor keverékével is szórhatjuk. A kalácsot a tojások fehérjével kentem meg, 200 fokon 30 percig sütöttem.


2 megjegyzés:

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...