2013. október 27., vasárnap

Túró rudi szelet

Hozzávalók:

Piskótához:
7dkg -50%-os dw liszt (esetleg egyéb ch csökkentett liszt)
3db tojás
20g zsírszegény natúr kakaópor
Édesítő
1/3 cs. sütőpor
2 e.k. víz
1 kupak rum aroma

Mindent egy tálba tettem (most nem választottam szét a tojásokat, ahogy a piskóta készítésénél szoktam) és robotgéppel jól összedolgoztam. Sütőpapírral bélelt, 25x15cm-es tepsibe öntöttem a masszát és 200 fokon 10perc alatt készre sütöttem. Tűpróbát érdemes csinálni.
A tésztát félreteszem hűlni, addig elkészítem a tölteléket és megolvasztom a csokoládét.

Töltelék:
500g zsírszegény túró
5dkg Pilos 0,1%-os joghurt
vanília aroma
édesítő (pl. dw 0 kalóriás "negyed ugyanannyi")

Tetejére:
1 tábla olvasztott cukormentes csokoládé, vagy készíthetünk házilag is natúr kakaóporból light vajjal, édesítővel.





2 megjegyzés:

  1. Mennyi édesítő kell a piskótába és a töltelékbe?

    VálaszTörlés
  2. Szia. Attól függ milyet használsz. süssinából 3-4 evőkanál, xilitből 5 is mehet, dw negyed ugyan annyiból 1-2 is elég.

    VálaszTörlés

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...