2014. január 25., szombat

Házi májkrém/kenőmájas

Én nagyon szeretem a kenőmájast. A baj az, hogy a boltokban kaphatóknak alig 20-22% a májtartalma, ami elkeserítően alacsony. Nem beszélve arról, hogy 95%-uk ráadásul még hozzáadott cukrot is tartalmaz. Eddig csupán 1 fajta kenőmájast találtam, aminek majdnem 80% a hústartalma és még cukormentes is, viszont nagyon ritkán lehet hozzájutni és nem olcsó. Így gondoltam egyet és ezt is megalkottam itthon, egészségesnek és ráadásul ebben tényleg van máj, cukormentes, adalékmentes és ami a legfontosabb: mennyei finom lett :)

Hozzávalók:
csirkemáj
linessa light 5%-os sajtkrém
pici só
egyéb fűszer ízlés szerint (majoranna, bors...)

A csirkemájat megsütöttem, majd apró db-okra vágtam, végül villával szétnyomkodtam és összekevertem linessa light sajtkrémmel. Én nem hiányoltam belőle fűszereket, így csak picit megsóztam.

A reggelimhez feltétnek egy fél db máj elég volt, egy kiskanál (10g kb.) linessával összekeverve.
Biztos vagyok benne, hogy natúr vajkrémmel, vagy tolle/medve light kockasajttal is isteni finom lesz!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...