2015. március 22., vasárnap

Lecsós hús tepsiben sült zellerrel és hasáb répával

Hozzávalók:

50 dkg pulykamedálion
2 nagy fej hagyma
3db paradicsom
1db paprika
fűszerek ízlés szerint

A pulykamedált fűszerezzük és EzCoat olajspray-vel fújt serpenyőben*** megpirítjuk mind a 2 oldalát, majd hozzáadjuk a karikára vágott hagymát és felöntjük pici vízzel. Én  lefedtem, hogy gyorsabban elkészüljön a hús. Mikor már elég puhának ítéltem a hagymát is, hozzáadtam a felaprított paprikát és a paradicsomot, majd együtt fedő alatt készre sütöttem-főztem. Én még közben pótoltam a vizet is, mert nem volt elég lédús a paradicsom.

Tepsiben sült hasáb sárgarépával és zellerkockákkal tálalom. A zöldségeket felszeletelem és kókuszzsírral kikent tepsibe teszem, öntök alá pici vizet és légkeveréses módon 200 fokon kb. 35-40perc alatt készre sütöm. Közben 2-3 alkalommal megforgatom a zöldségeket, hogy ne ragadjon le.


 *** Én Tefal serpenyőt használok, abban nem ragad le semmi. Előfordulhat, hogy másfajta serpenyőben több zsiradék kell hozzá, akkor a kókuszzsír/olaj kiváló választás :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...