2014. október 13., hétfő

Mákos piskóta szederkrémmel

Hozzávalók:

Piskóta:
Fél cs. sütőpor.
5db tojás (szétválasztva, a fehérje pici sóval kemény habbá verve majd mehet a többi összetevőhöz).
5 evőkanál dw -50%-os liszt (a tojás sárgáját először az édesítővel és a sütőporral kikevertem, majd kanalanként tettem hozzá a lisztet, a végén a mákot).
1 evőkanál darált mák (cukrozatlan!!!!) vagy dw máktöltelék 
3 evőkanál dw negyed ugyan annyi természetes édesítőszer
2 evőkanál víz

A piskótát összedolgozzuk és 180 fokon 20X30 cm-es, sütőpapírral bélelt tepsiben tűpróbáig sütjük (20 perc kb.)

Tetejére:
3 dl 1,5%-os tej,
1 csomag Dr.Oetker vanília puding,
3 e.k. édesítőpor
100g szeder

Az egy csomag pudingporhoz a megadott 5 dl helyett csak 3,5 dl tejet adtam és keményebb pudingot főztem. Még melegen belekevertem a fagyasztóból kivett szedret, gyorsan kiolvadt a forró pudingban és épp annyi levet engedett, hogy tökéletes állagú legyen a krémem (ne folyjon, de ne is maradjon kemény). Végül robotgéppel simára dolgoztam a krémet, hogy a nagyobb szeder darabok is szétessenek.  
 
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...