2012. december 11., kedd

Twix



Hozzávalók:

Tészta:

A tészta hozzávalóit összedolgozzuk, kinyújtjuk és 160 fokon 30 perc alatt készre sütjük. Hagyjuk kihűlni.
Én sütőpapíron nyújtottam ki, hogy ne legyen gond azzal, ha esetleg törik vagy szakad a tészta.

Krém:

A pudingport a tejjel, édesítővel keményebbre főzzük. A kihűlt krémet a kihűlt tésztalapra simítjuk.

Máz:
  • ½ e.k. teavajon vagy kókuszzsíron 1 e.k. Szerencsi, natúr kakaóport olvasztottam, majd 2 e.k. tejjel simára kevertem.

Ha valakinek van türelme akkor csíkokra vághatja a karamellás lapot és egyenként a csokiba mártogathatja az igazi Twix hatás kedvéért. Én egyszerűen csak a tetejére kentem a mázat.



2 megjegyzés:

  1. Fantasztikusak a receptjeid, úgy örülök, hogy megtaláltam az oldalad! Köszönöm, hogy megosztod őket velünk!! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm! örülök, hogy tetszik :)

    VálaszTörlés

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...