2013. március 12., kedd

Magvas bundában sült cukkini

Hozzávalók:

1 kisebb cukkini (kb 200g)
1db tojás
1 e.k. mag keverék (len, szezám, napraforgó, zebpehely)
1 teáskanál dw -50%os liszt vagy egyéb dia-wellness lisztkeverék (pl. ch minusszal is tökéletes :)
1 teáskanál Zabkorpa
bors


A cukkinit meghámoztam majd ujjnyi vastagságú karikákra vágtam. A tojást felvertem villával majd hozzáadtam a fűszereket, a magokat, lisztet és zabkorpát. A cukkiniket a masszába forgattam, majd olíva olajon (vagy kókuszolajon) megpirítottam mind két oldalát.





2 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem a blogodat és ez is egy pont nekem való recept. köszi.:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen :) örülök, hogy tetszik :) ezt a cukkinit ma készítettem vacsorára, apukámnak, sült virslivel tálaltam, nagyon ízlett neki ;)

    VálaszTörlés

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...