2013. november 12., kedd

Túrós-almás sütemény kókuszliszttel

Hozzávalók:

3db tojás
30g kókuszliszt
250g zsírszegény túró
1/2 cs. sütőpor
200g alma
1 kupak vanília aroma
3 e.k. dw negyed ugyan annyi édesítő
1 teáskanál fahéj

A tojásokat a sütőporral, édesítővel habosra dolgozzuk robotgép segítségével, majd hozzáadjuk a lisztet. Végül a túrót. Sütőpapírral bélelt tepsibe (20x30cm-es tepsi) simítjuk a masszát. Az almát megpucoljuk, felkockázzuk és fahéjjal, édesítővel mikróban, letakarva 2perc alatt megpároljuk. A massza tetejére kanalazzuk. 200fokon 20perc alatt készre sütjük. Ha kihűlt szeleteljük. Nekem 15 szelet lett.

100g tartalmaz: 82,77kalória; 8,28g fehérje; 4,27g szénhidrát és 3,49g zsír


9 megjegyzés:

  1. Ez egyszerűen isteni és baromi egyszerű elkészíteni! Köszönöm szépen a receptet! :)

    VálaszTörlés
  2. A kókuszliszt mennyisége 3 dkg? Nekem kevésnek tünik.

    VálaszTörlés
  3. A kókuszliszt mennyisége 3 dkg? Nekem kevésnek tünik.

    VálaszTörlés
  4. Hú,én annyival csináltam és nagyon lapos lett kis tepsiben is,de egyébként finom,csak nem olyan mint a fotón. Közel se :-) De köszi a gyors választ.

    VálaszTörlés
  5. haho! en megduplaztam, kb 35 percig sutottem es igy egesz szep, magas. A teszta finom, konnyu es legies lett!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon finom lett !!!

    VálaszTörlés

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...