2015. július 27., hétfő

Kapros-joghurtos tökfőzelék

28 éves koromig nem szerettem a tökfőzeléket és a kaprot sem. Aztán ez utóbbit véletlenül beleejtettem a zöldbabfőzelékbe, és rájöttem, hogy azzal az is finomabb :) Most közel 29 évesen 1 hétig kapros tökfőzeléket kívántam, nem tudtam mire vélni, végül muszáj voltam elkészíteni és bizony, beleszerettem, mennyei lett :) Roppant egyszerűen készítettem, és ezentúl biztos, hogy gyakrabban kerül majd az asztalra ;)

Hozzávalók:

1kg gyalult tök (Lidl, kaporral, fagyasztott)
viz
150g Pilos 1,4%-os joghurt

A tököt megfőztem fűszerekkel (ételízesítő, kapor, pici bors). Mikor langyosra hűlt kicsi pirospaprikát kevertem a natúr joghurtba és a tökhöz adtam. Kész is :)

Pulykafasírttal tálaltam.

Fasírt: 500g darát pulykacomb, 1 db tojás, fűszerek (fokhagyma, piros paprika, bors, majoranna). Összedolgoztam a húst, tojást, fűszereket és szilikonos őzgerinc formában letakarva 200 fokon 30percig , majd fólia nélkül még 20 percig sütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...