2013. március 1., péntek

Magvas rudak

Hozzávalók:

25dkg túró
10dkg dw -50% liszt vagy u1 liszt
25dkg lenmagliszt
10 dkg light növényi zsiradék (Tesco light vagy Lidl-s light például)
1dl tej
2 kis kanál só
1 kiskanál sütőpor
10dkg reszelt füstölt sajt
2 e.k. magkeverék (lenmag, napraforgó, szezámmag....stb)

magkeverék a szóráshoz

A tészta hozzávalóit összedolgozzuk. Most használtam életemben először lenmaglisztet, elég furcsa állagú tésztát kaptam belőle, féltem, hogy a kukában fogja végezni... nyújtani nem is nagyon tudtam, így inkább csak szétlapogattam a sütőpapíron (ezen nem ragadt le, míg a nyújtódeszkán igen). Felvagdostam, tepsibe tettem, majd 180 fokon 30 perc alatt készre sütöttem.

Nagyon finom lett!






5 megjegyzés:

  1. Rékám, az u1 liszt helyett mit tudok belerakni? Sajnos most nincs itthon. Dw 50%-os keverék esetleg működhet szerinted a lenmagliszttel? Van még tk.búzalisztem is és kókuszlisztem. Bár az nem hiszem, hogy passzol ízben ehhez a recepthez. Köszönöm előre is:-)

    VálaszTörlés
  2. Szia. a dw -50%-os liszt tökéletes, az eddigi legjobb liszt amit találtam és mindenhez működik is :D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen a gyors választ ;-) holnap megyünk kirándulni és arra szeretném elkészíteni egy kis rágcsának :-)

    VálaszTörlés
  4. Szia Rékám, hát így sikerült, köszönöm a receptet, fincsi lett. Nekem egy picit a külső réteg ropogós lett, bár lehet, hogy a sütési idő miatt volt, mert a második adagomat kevesebb ideig sütöttem és az sokkal puhább volt már :)
    http://1drv.ms/1exxHkE
    Szerinted a puhaságán és a lazaságán lehet egy kis búzasikérrel segíteni? Vagy több folyadék kell hozzá esetleg? Vagy ezzel ne foglalkozzam? :)

    VálaszTörlés
  5. én teljesen ropogósra sütöttem, hogy ropi hatása legyen :D nekem puhán nem ízlett a lenmagliszt, csak hidegen, ropogósan :D

    VálaszTörlés

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...