2013. szeptember 7., szombat

Alakbarát habos almás

Hozzávalók:

Tésztához:
15dkg dw -50%os liszt
2,5dkg light vaj
2db tojás sárgája
2 csapott e.k. 12%-os tejföl
kicsi vanília aroma
1/2 cs. sütőpor
Édesítő ízlés szerint (én 1,5 e.k. 0 kalóriás dw negyed ugyanannyi cukorhelyettesítőt tettem bele)

Töltelék:
4 db alma (lereszelve 30dkg lett)
Fahéj
1 e.k. 0 kalóriás dw negyed ugyanannyi cukorhelyettesítő (vagy más édesítő ízlés szerint)

Tetejére:
2db tojásfehérje por állagú xilittel kemény habbá verve

A tészta hozzávalóit összedolgozzuk, kinyújtjuk és sütőpapírral bélelt tepsibe tesszük. Én a sütőpapíron nyújtottam ki. Az almát megpucoljuk, lereszeljük és a fahéjjal, édesítővel összepároljuk. A tésztára simítjuk, majd 200fokon 15percig sütjük. Rátesszük a kemény habbá vert tojásfehérjét és 160 fokon addig sütjük még, míg szépen megpirul a teteje.

20x30 cm-es tepsiben sütöttem, összesen 20szelet lett.



1 megjegyzés:

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...