2012. december 8., szombat

U1 Tiramisu

Hozzávalók:
 u1 piskóta (5 tojásos) felkockázva vagy u1 kalács

Én update kalácsból készítettem legutóbb, de ha valaki piskótából szeretné:
5 db tojás sárgáját édesítővel, fél csomag sütőporral és 2 evőkanál vízzel habosra keverünk, majd hozzáadjuk egyenként a 4 evőkanál update lisztet. Végül a tojások felvert habját a masszához forgatjuk. 200 fokon 20 perc alatt készre sütjük.

Krém:
Kávét összekeverjük rummal (én rum aromával készítettem), édesítővel, ebbe mártogatjuk a piskótát/kalácsot.
Két db tojást szétválasztunk, a sárgáját az édesítővel, update vaníliás xilittel kikeverjük, majd hozzáadjuk a marscaponet. A fehérjét habbá verjük és a masszához adjuk. Rétegezzük a piskótát és a krémet. A tetejére keserű kakaóport szórunk.






2 megjegyzés:

  1. Drága Réka!
    Megcsináltam és isteni lett!
    Kicsit feltuningoltam, ha nem haragszol, próbáld ki bátran az én + receptemet, de a tiéd volt az alap, amiért nagyon hálás vagyok, máskülönben el se kezdtem volna :)
    Szóval tettem a krémbe a leírtakon kívül 1 citrom reszelt héját és levét, 250 gr zsírszegény túrót és fahéjat. Nagyon feldobja a megszokott ízeket, ölellek :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó ötlet, köszönöm szépen a tippet :D úgyis túrómániában szenvedek mostanság, bármikor, bárhogyan, bármibe jöhet :D

    VálaszTörlés

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...