2014. augusztus 21., csütörtök

Alakbarát almáspite kókuszlisztből

Hozzávalók:


A liszteket összekevertem a sütőporral, fahéjjal, édesítővel. Hozzáadtam a tojás, vanília aromát és a túrót, majd összegyúrtam. A morzsás tésztát szilikon kör alakú formába lapítottam. Végül rápakoltam a fahéjjal, és 1 e.k. édesítővel megpárolt, kockára vágott almát. 180fokon 15 percig sütöttem, majd 200 fokon még 8-10percig.


Ez a tészta már biztos ismerős Nektek, hisz ez az alapja a körtés és szedres süteményemnek is. Azonban gyümölcstől függően mindig máshogy sikerül. Jelentem eddig most lett a legpuhább, legfinomabb, egyszerűen mennyei ez az alap, bármivel készítem mindig nagy sikert arat nálunk.

Ebből az adagból 8 szelet sütemény lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...