2013. február 7., csütörtök

Bounty update változatban



A Twix és a Snickers csoki update, házi változatát már elkészítettük, most tesóm megalkotta a Bounty alakbarát, update változatát is :) Érdemes kipróbálni!

Hozzávalók:

200g habtejszín (cukrozatlan pl. milbona, milli, kék hulala….stb)
8dkg kókuszreszelék
fél cs. update1 vaníliás xilit
3 e.k. süssina édesítőpor vagy 2 e.k. update Zero, vagy 2 e.k. xilit (érdemes kóstolgatni, ki mennyire édesen szereti)

Bevonathoz: 100g cukormentes csokoládé (most Ritter dietet használtam)

Elkészítés:
A tejszínt elkeverem az édesítővel, a vaníliás xilittel, a kókusszal és lassú tűzön folyamatos kevergetés mellett sűrűre főzöm (kb. 15perc). Hűtőbe raktam 1 órára, hogy kicsit dermedjen a massza, majd megformáztam. Végül ½ e.k. vajon felolvasztott csokiba mártogattam, majd dermedésig újra a hűtőbe tettem a Bounty csokikat.

Ebből az adagból 11 db lett. Jobb, mint az eredeti :)



5 megjegyzés:

  1. Ismét egy mennyei recept! Hajrà Lànyok! ♥

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm ez nagyon finom :)

    VálaszTörlés
  3. Most hűl a massza a hűtőben! Már alig várom hogy kész legyen!:)Köszönöm...

    VálaszTörlés
  4. Én többször csináltam, de állati tejszínből, abból is jó? Mert nekem úgy nem akar megdermedni vagy mit csinálni...Mennyire kell összeállnia? egyébként nagyon imádjuk! Köszike a receptet! :-) VasAndi

    VálaszTörlés
  5. Én növényi tejszínt használok. Forgatni a csokiba gyorsan kell, mert különben olvad ;)

    VálaszTörlés

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...