2014. március 22., szombat

Aszalt szilvás gyümölcsszelet

Az egyik gyümölcslapot megkenjük lekvárral, meghintjük kókusszal, majd a párolt, fahéjas almát rásimítjuk. Én megszórtam a forró almát kakaóporral, így mennyei csokikrém született :D a 2. lapot a tetejére helyeztem és díszítésképpen ezt is megkentem lekvárral és kókusszal hintettem. Extra gyors desszert jó minőségű alapanyagokból :)

Több fajta gyümölcslap van, nekem kedvencem a kókuszos lett. A következő web oldalon bárki megrendelheti és kedvére válogathat a jobbnál jobb alapanyagok közül:

www.dietas-etelek-webshop.hu



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...