2014. július 19., szombat

Majorannás - joghurtos csirkemellel rakott zöldségek

Hozzávalók (2 adag)

230-250g csirkemell filé kockákra vágva
1 kisebb fej karfiol fele
1 szál sárgarépa
200g Pilos 0,1% natúr joghurt
3 szelet tolle light trappista sajt (vagy tesco zsírszegény, mozzarella....stb. ízlés szerint)
Majoranna
Bors
Sült csirke fűszersó
1 gerezd fokhagyma

A csirkemellet fűszerezem, majd kókuszolajjal kikent serpenyőben megpirítom, hozzáadom a joghurtot, meghintem majorannával. A zöldségeket felaprítom, megpárolom és egy egészen kicsi tepsibe teszem. Ráöntöm a joghurtos csirkemellet, végül sajtszeleteket tettem rá. 200 fokon 20percig sütöttem. Mivel szinte zsírmentes joghurtot használtam, így az a sütés végére szinte eltűnt, nagyon jó ízt adott neki, de a képen nem feltűnő, hogy beletettem. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...