2015. augusztus 26., szerda

Olaszos - paradicsomos csirke

 Hozzávalók:

2 db csirkecomb
1 db csontos csirkemell
1 fej hagyma

1 üveg Alnatura paradicsompüré (340g-os kiszerelésű, darabos, de nyáron friss paradicsommal, télen pedig házi paradicsomlével is helyettesíthető, a lényeg, hogy 100%-os és cukormentes legyen :)

Fűszerek ízlés szerint (oregánó, fokhagyma, bazsalikom, pici kömény, pici édesítő a paradicsomhoz, ha nem túl édes, kevés só, bors)


Hagymával bélelt tepsibe tettem a bőr nélküli, bevagdosott húst, majd leöntöttem kicsi vízzel és fűszerekkel elkevert paradicsompürével. Légkeveréses üzemmódban 200 fokon k. 40-50 percig sütöttem.

Én zöldbabbal együtt sütöttem, hogy már egyből köret is legyen mellé :) Nagyon finom egytálétel lett a végeredmény.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...