2013. december 1., vasárnap

Lenmaglisztes csokis keksz

Hozzávalók:

10 evőkanál lenmagliszt (zsírtalanított)
1 evőkanál kókuszreszelék
1 marék dió apróra vágva
1 kiskanál sütőpor
1 kiskanál mézeskalács fűszerkeverék
2db tojás
2 evőkanál méz vagy dw mézhelyettesítő
1 tábla cukormentes csokoládé 25g light vajon felolvasztva (helyettesíthető 2 evőkanál natúr kakaópor, édesítő és cukormentes baracklekvár keverékével)

A száraz alapanyagokat egy tálba tettem, összekevertem, hozzáadtam a többi összetevőt, fakanállal összedolgoztam. A sütőt 180 fokra előmelegítettem. A masszából golyókat formáltam, kicsit kilapítottam és sütőpapírral bélelt tepsibe tettem. 180 fokon 20perc alatt készre sütöttem.




3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Melegen még puha ;) Igazán ropogós a linzer tésztám, de csak teavajjal vagy kókuszzsírral (light növényi zsiradékkal puha marad) ;)

      Törlés

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...