2015. július 26., vasárnap

Csirkemellel sült padlizsán

Még sosem ettem padlizsánt, most kaptam 3db-t gondoltam alkotok valamit :) Egyszerű és egészséges ebéd született belőle ;)

Hozzávalók:
3 kisebb db padlizsán (összesen 500g)
30dkg csirkemell
paradicsom
hagyma
sárgarépa
fűszerek

A padlizsánokat kettévágtam, fűszereztem (nem szedtem ki a közepét, ki lehet, én nem tettem, így az üresen maradt padlizsánok sütés után padlizsánkrémként is végezhetik legalább ;)

Megpakoltam fűszeres csirkemellel, paradicsommal, majd mellé sütöttem még répát, hagymát. Letakarva 200 fokon 30percig sütöttem, majd fólia nélkül már légkeverésen 20 percig.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...