2015. szeptember 21., hétfő

Alakbarát Máglyarakás

Hozzávalók:

250g saját sütésű dia-well -50%-os lisztből készült kalács (esetleg más ch csökkentett lisztből sütött kalács, u1 kalács vagy csomagolt dia-well kalács)
2db alma
fahéj
2 e.k. cukormentes lekvár

2db tojás
DW 1:4 édesítő
vanília aroma

2 dl tej
1-2 evőkanál zsírszegény kakaópor (Szerencsi)
Kókuszreszelék

Elkészítés:

Light vajjal kikentem a tálat, a sütőt 200 fokra előmelegítettem.
A kalácsot felszeletelem. Az almát megpucoltam, feldaraboltam és fahéjjal+édesítővel meghintettem.
A tojások sárgáját édesítővel felverem, majd hozzáadok 2dl tejet és egy kicsi vanília aromát. Ebbe a masszába forgatom a kalács szeleteket, majd a tálba helyezem. megkenem cukormentes, fruktózmentes lekvárral (vékonyan), meghintem kakaóporral, majd mehet rá az alma, kókusz. Addig rétegezem, míg el nem fogy a hozzávaló. 30 percig 200 fokon sütöm.

A tojások fehérjét 1:4 DW eritrit alapú 0 kalóriás cukorhelyettesítővel kemény habbá verem. Rákanalazom a sütire, majd 160 fokon még addig sütöm, míg a hab szép aranybarna nem lesz (kb.10 perc)


 

1 megjegyzés: